Beoordelingen van Sushi 8 Steenbergen

Recente recensies

5.0
Lisa
vandaag
Mosmans
vandaag
Rinus vd pol
vandaag

Lekker sushie echt heerlijk

Simone
19 januari 2022
Dirk de Jong
17 januari 2022

Super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaap
17 januari 2022

Heerlijke sushi, goede kwaliteit. We moesten er op zondag avond even op wachten en kregen wat extra voor het geduld. Top service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

mike van den berg
16 januari 2022

2e keer dat we bij sushi eight wat bestellen. 1e keer opgehaald, was super! Dit keer laten bezorgen en wederom super. Persoonlijk vinden wij de sushi lekkerder en meer diversiteit hebben dan bijvoorbeeld sushi point. Voor ons is dit de nummer 1.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlijn
16 januari 2022

Super, vers bereide sushi! Zeker een aanrader en voor herharling vatbaar!

Bianca
16 januari 2022

Super lekker en gewoon een kwartier voor tijd geleverd! Helemaal top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruud
16 januari 2022

Zeker 20 minuten te laat ondanks dat wij rond het middaguur hadden besteld. Er kon ook geen sorry af omdat het te laat was. Sushi’s zijn goed alleen doen ze er een soort pittige saus over en dat vermelden ze helaas niet op het overzicht.

Loes
16 januari 2022

Weer heerlijk gegeten!

Jacqueline
16 januari 2022

Erg lekker, goed divers

Betty
16 januari 2022

De Sushi is echt heerlijk!!! Goede kwaliteit en heerlijke combi’s. Bezorging was ruim op tijd. Eerder bezorgd dan aangegeven in de mail. Ik was Aangenaam verrast.

Ton
16 januari 2022

Super lekket gegeten maar 45 min later dan aangegeven tijd bezorgd.

Liset Zwijgers
16 januari 2022

Heerlijke Sushi, goede prijs/kwaliteit verhouding Vriendelijke mensen Open keuken die er netjes uitziet

Kooymans
15 januari 2022

Sushi Fantastisch! Prijs kwaliteit goed op orde! Wij worden/zijn vaste klant. Wij bestellen vanuit Dinteloord. Enige puntje van kritiek is lange levertijden. 16:30 besteld voor te bezorgen om 17:45 en dan pas 18:15 bezorgd. Maar dat doet niet onder van het eten!

Floor
15 januari 2022
petra
15 januari 2022

alles stond weer netjes op tijd klaar en zoals gewoonlijk was het weer lekker smullen.

Martin
14 januari 2022
Janette
14 januari 2022
Anneke v Olffen
14 januari 2022

Super lekker

Samantha petie
14 januari 2022

Complimenten aan het team . We hebben heerlijk gegeten

Thea Hartogs-Nieuwenburg
14 januari 2022
Marjolijn
11 januari 2022

Top! Heerlijke sushi.

Rosalinde Loonstra
10 januari 2022

1e keer geprobeerd. Geweldige kwaliteit. Wat een aanwinst voor Steenbergen, lekker in de buurt!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Loes
10 januari 2022

Bbq box was heerlijk! Alle ingrediënten waren vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela
10 januari 2022

Het eten was erg vers , lekker en netjes ! Bezorger was ook keurig!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irma van ‘t Hart
10 januari 2022

Prima service en goede kwaliteit sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gaby
9 januari 2022

Het menu is zeer ruim keuze was moeilijk alles zag er heerlijk uit. Mijn gekozen menu was zoals ik hoopte heerlijke verse sushi echte aanrader volgende keer ga ik zeker weer naar sushi-eight!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilja
9 januari 2022

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raymond vdL
9 januari 2022

Goede en snelle service, attent extraatje ivm verjaardag zoon. En belangrijkste een prima kwaliteit en verrukkelijke smaak van de sushi!! Enige puntje was dat de grote rollen uit elkaar vielen bij het oppakken uit de bakjes, maar dat deed niets aan de smaak af.

Miranda
8 januari 2022

De sushi was 25 minuten te laat... dat was erg jammer..maar het smaakte top

Diana
8 januari 2022

Eerste keer. Was prima en voor herhaling vatbaar. We hebben wel afgehaald.

Roosenburg
8 januari 2022

Zeer lekkere en verse sushi. Het lijkt alsof er soms kleine veranderingen in de sushi zelf zijn. Sommige sushi waren zeer gepepert. Het eten was heerlijk, vers, divers en authentiek. Zeker voor herhaling vatbaar!

Leon G
8 januari 2022
Annemiek
8 januari 2022

Heerlijke sushi en snelle levering

Els
7 januari 2022

Toppie en weer op tijd en goed verzorgd vriendelijke personeel die thuis bezorgd mag ook wel eens worden gezegd

Monique
7 januari 2022
Clare
7 januari 2022

Goede sushi, heerlijk gegeten.

Ruud
6 januari 2022

Was super en zeker met extra tonijn

Riny geers
6 januari 2022

Heel erg lekker en vers voor mij is er weinig te verbeteren kwaliteit zo houden dan is het ok

Caroline
5 januari 2022

Ondanks slechte weer werd alles keurig op tijd geleverd. ( op de fiets). Prima verzorgde sushi.

LG
2 januari 2021
Ria
2 januari 2021
Patrycja Anna
1 januari 2021

Weer super verrassend , wij hebben genoten en zeker komen we weer terug

Mh
1 januari 2021

De sushi was netjes optijd bezorgd en we hebben heerlijk gegeten.

Mir
1 januari 2021

Hele goede sushi gaan er zeker vaker bestellen en aanraden

Amanda Hage
1 januari 2021

Ondanks dat we best lang moesten wachten voordat we eten kregen, was het eten echt geweldig lekker. Wij gaan hier zeker veel vaker bestellen.

Ed Mosmans
1 januari 2021
Joyce
1 januari 2021

Top!

Caroline
31 december 2021

Tja wat moeten wij er van zeggen …. Gewoon echt super goed!!!!! Waren wat vergeten en voordat wij het door hadden belde ze zelf al. Dat op zo drukke dag als vandaag. Gewoon in 1 woord… wow

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carline
30 december 2021
caroline
30 december 2021

eerste keer bij sushi eight...maar zeker niet de laatste. Beste sushi in de buurt... Super vers, veel keuze en erg lekker! Tot snel❤

Tanya
30 december 2021

Super lekkere sushi!

de Schutter
30 december 2021

Het was heerlijk en het zag er ook heel mooi uit!!

Kristien Aerts
30 december 2021
Maas
29 december 2021

Het was heel erg lekker Het viel alleen erg tegen dat we om 17.00 het konden afhalen maar zeker tot 17.35 moesten wachten tot het klaar was

Jojo
29 december 2021
PJM van Aken
27 december 2021
Elly Oost-Otten
27 december 2021

Zelfs op Tweede Kerstdag op tijd bezorgd, super vriendelijke bezorger en het was allemaal even lekker! Top!

Jaime
26 december 2021

Snelle service en heerlijke verse sushi van topkwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K van Poortvliet
26 december 2021

We hadden deze keer bijna allemaal een bowl en dat is ons heel goed bevallen. Voor herhaling vatbaar.

Caroline
26 december 2021

De sushi was heerlijk, vers & ontzettend smaakvol. Als tip wil ik meegeven om zware doosjes niet in één papieren tasje op elkaar te zetten maar ze in twee papieren tasjes te doen. De special rolls in de twee meatloverboxen waren nu geplet door het gewicht van de doosjes die erop stonden.. de smaak was super.. maar de sushi zag er helaas niet zo mooi uit als de vorige keer dat ik bij jullie bestelde.. Ondanks dit zal ik zeker weer sushi bij jullie komen halen!

Luijks
25 december 2021

Was topkwaliteit, heerlijk genoten van al het lekkers

Fam van Oers
25 december 2021

Sushi was heerlijk maar levering was 45 minuten later dan afgesproken en we ontvingen ook geen update, dat was jammer. Toen we belden was het "nog 5 minuten" maar dat werd ook nog een 25 minuten

Charlotte
25 december 2021

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd.

Deijkers
24 december 2021

Heerlijke sushi 🍣!

Sigrit
24 december 2021

Eten lekker, bezorging ook keurig alleen ruim half uur te laat.

Carline
24 december 2021

Super op tijd en weer heel erg lekker!

CONNY Thiel
24 december 2021
Jacolien Bolier
24 december 2021

Wij hadden de box surf & turf en het was heerlijk! Super vers gemaakt. Prima op de afgesproken tijd klaar. Alles erop en eraan zoals de wasabi en sojasaus. Leuke zaak! Zeker voor herhaling vatbaar.

Ottertjes
24 december 2021
M
24 december 2021

Super lekker, makkelijk te bestellen via de site, vriendelijk personeel

Aline Kardux
22 december 2021
Jessica de Groot
20 december 2021

Nog nooit zulke lekkere shishi gegeten. Super vers en snel geleverd !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Connie
19 december 2021

Hebben weer heerlijk gegeten. Goede kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erica
19 december 2021

Goede en snelle service/bezorging. Box chicken lovers was erg smakelijk. Een aanrader.

Christina Willems
18 december 2021

Super lekker!!!

Patrycja
18 december 2021

Enorm genoten - een smaak explosie, met liefde gemaakt, beste sushi die ik heb gegeten

Zijderveld
17 december 2021

Heerlijk gegeten

Sofie
17 december 2021

Bezorging was een beetje te laat maar voor de rest super lekker en super vers! Voor alles een 10 behalve bezorging door de late kant! Was het wachten zeker waard!

Dom
13 december 2021

Heel vers en lekker en goed van prijs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dvrooijen
13 december 2021

Sushi was weer heerlijk! 2 chickenlover boxen besteld.. helaas bij een van de boxen was de sate zuur/vissmaak.. Mijn tafelgenoten zijn hier beiden misselijk van geworden en helaas heeft dit bij hen de eetlust en weggenomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. De Jonge
10 december 2021

Totaal geen spijt van de switch naar de winter bbq box. Opnieuw heerlijk gegeten. Fantastische kwalijk 🤩👌🏼

Car
9 december 2021

Wat een heerlijke sushi! De surf & turf Roll, de Carpacio roll & de Beef trufle roll zijn echte aanraders! Ik hoop echt dat jullie op korte termijn ook in Bergen op Zoom gaan bezorgen.. Of nog beter.. een Sushi 8 vestiging in Bergen op Zoom ;-) Tot dat moment zal ik zeker af en toe langs rijden om sushi bij jullie te komen halen!

Simone
7 december 2021

Keurig op tijd bezorgd en het was weer erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Betty
6 december 2021

De sushi is heerlijk! Helaas duurde het te lang voordat het werd bezorgd. Expres 1,5 uur van tevoren besteld. En nog een half uur te laat bezorgd. Ik vind 15 minuten te laat acceptabel, langer niet! Toen ik belde werd gezegd dat de bezorging op dat moment vertrekt. Erg jammer. De melding bij de reviews dat bezorging op zondag druk is en daardoor langer kan duren vind ik geen excuus. Na de feedback uit de reviews zou je wat moeten doen aan de levertijden op zondag. Doe hier wat aan, dan zijn jullie pas echt een aanwinst voor Steenbergen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zane Smilga
6 december 2021

Heel lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline
5 december 2021
Jacco
5 december 2021

Gewoon prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Krijgsman
5 december 2021

Top geregeld precies op het bestelde moment en heerlijk

Veerle
5 december 2021

in 1 woord: zalig!

Ellen
5 december 2021

Goede kwaliteit sushi, ziet er zeer verzorgd uit! Aanwinst voor Steenbergen/omgeving. Bestellen gaat makkelijk via de site. Goede prijs/kwaliteit verhouding Dus aanrader💥

CONNY Thiel
5 december 2021

Aanwinst voor Steenbergen!

Carline
4 december 2021
Anne
4 december 2021

Was super lekker, goed vers.En juiste tijd bezorgd echt een aanrader

Isa
4 december 2021

Was ontzettend lekker we hebben er samen heerlijk van gegeten.

Arjan
3 december 2021

Erg goed verzorgd, keurig op tijd

Esmee
1 december 2021

De sushi was heel erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar

Joery
1 december 2021

Het was koud eten de anderen keren was het veel lekkerder probeerde tebellen niemand nam op

Pam
29 november 2021

Heerlijke sushi + yakitori spiesjes voor een goede prijs. Wij gaan hier zeker vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Astrid
29 november 2021

Makkelijk te bestellen. Op tijd bezorgd. Goed op de hoogte gehouden via mail, eten besteld, we zijn met uw bestelling bezig, uw bestelling is onderweg. Track and trace in orde dus. En vooral heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Els
28 november 2021

Heel fijn dat de bestelling op tijd werdt bezorgd en het eten is heel goed verzorgd en smaakt goed echt voor herhaling helemaal toppie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Driekes.
28 november 2021

Quality box inderdaad top👌 Maar bezorging ,jongens 3 kwartier na afgesproken tijd!!,en dan ook eerst nog moeten bellen waar het blijft dat kan toch wel beter mag ik hopen?

R Habets
28 november 2021

Derde keer besteld en het was weer heerlijk!

C
28 november 2021
Ik
28 november 2021

Bezorging was 45min later dan gepland. Maar de sushi maakt het goed, zo lekker.

Charlotte de Bie
27 november 2021

Hele lekkere sushi, goede service en best goedkoop

Broos
27 november 2021

Bestelling kwam iets vroeger dan gepland, werd vriendelijk afgegeven. Prijs kwaliteit uitstekend, heerlijk gegeten!

J
27 november 2021
Arjo
26 november 2021

Niets verbeteren, super goed

Carline
26 november 2021
N
24 november 2021

Clare

Wendy Zwijgers Ridderhof
21 november 2021

Was weer heerlijk. Echt genieten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zane Smilga
21 november 2021

Avocado was not ripe - rather hard..because of that, the overall taste experience was not great.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dear Zane, sorry to hear that the avocado impacted the taste of your sushi. We'll keep it in mind and make sure it doesn't happen again. We hope to see you soon - Team Sushi Eight

Anne
21 november 2021

Al een aantal keer besteld en altijd heel lekker. Behalve gisteren, maar ik hoop heel erg dat het eenmalig was. Sushi viel uit elkaar en kip was heel erg taai, niet lekker.

Reactie van Sushi 8

Dag Anne, bedankt voor uw review. We zullen er op letten en voorkomen dat dit de volgende keer weer gebeurd. Graag tot snel - Team Sushi Eight

KvanP
20 november 2021

Was goed, wel voor herhaling vatbaar. Wel jammer dat de avocado onrijp/te hard was.

Esmee
20 november 2021

Super vers! Heerlijke sushi

Kees
20 november 2021

Heerlijk vers. Prima kwaliteit.

Denise
20 november 2021

Het was heerlijk. Sushi carpaccio valt wel een beetje uit de toon qua smaak.

Marloes
19 november 2021

Helemaal top!!

Marjo
19 november 2021

Eindelijk weer goede sushi in Steenbergen kunnen eten. Het was heerlijk! We bestellen snel weer.

Reactie van Sushi 8

Dag Marjo, bedankt voor het compliment! We hopen u snel weer terug te zien - Team Sushi Eight

Elma
19 november 2021

Super lekker sushi! California zou van ons met krabstick mogen ipv salade. Aanwinst voor Steenbergen!!

Caroline
18 november 2021

Alles prima.

Marien
18 november 2021

Heerlijke Sushi. Goede en snelle service. Nette zaak en schone keuken.

Riny geers
18 november 2021

Al een paar keer besteld en iedere keer weer heel erg lekker zeker een aanwinst voor steenbergen en aangrenzende dorpen

Yvanka van der Moere
17 november 2021

Heerlijk ! Aanwinst voor Steenbergen

Reactie van Sushi 8

Dag mevr. van der Moere, wat een compliment! Dit vinden we heel fijn om te horen. Graag tot snel - Team Sushi Eight

R.s
16 november 2021

Sushi smaakt geweldig. Helaas de bezorging kan heel wat beter meer dan uur gewacht. En toen nog de verkeerde gekregen. Uiteindelijk de goede snel bezorgd .

Patricia
15 november 2021

Geef tijdig aan als een bezorging vertraagd is. Score je + punten mee ;) . Sushi is top en ga hier zeker vaker bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raf van raay
14 november 2021

Altijd super goeie sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corne
14 november 2021

2 sausje zaten er niet bij 😑

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arie Meesters
14 november 2021

de sushi waren heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bram en Yvonne Hommel
14 november 2021

Graag geven wij een groot compliment voor de kwaliteit van de sushi. De bezorging laat echter al 2 maal te wensen over. De laatste keer zaterdag 13 november hadden wij de thuisbezorging om 17.30 uur afgesproken. We hadden een bevestiging binnen en om 17.39 uur kwam er een berichtje binnen dat de bezorger onderweg was en na telefonisch contact om 18.18 uur bleek degene die ons te woord stond van niets te weten en dat de bestelling op zondag 14 november bleek te staan. Intern is er nog wat te verbeteren. Zeker wat betreft de communicatie en de zorgvuldige afwikkeling van de bestelling. Hopelijk kunnen jullie hier wat mee. Waar mensen werken toch zeker onder druk krijg je deze situaties. Ook belangrijk de juiste persoon op de juiste plaats. Een warme groet, Yvonne en Bram Hommel

Fox
14 november 2021

Veel te laat, meer als een uur ook miste de chili saus bij de Ebi fry en mini loempia's gelukkig is de kwaliteit van het eten wel uitstekend

Ivo
13 november 2021

De bestelling was om 17.30 geplaatst voor een bezorging van 18.30. De bestelling kwam om 20.15 (1 uur en 45 min te laat) hadden drie keer gebeld over de status van de bestelling twee keer werd er gezegd dat deze onderweg was, bij de derde keer was het escuses uw bestelling wordt nu gemaakt. Super slechte service, kwaliteit van de sushi verder was wel oké.

Arkadiusz
13 november 2021

very fresh and very tasty

Corina N
12 november 2021
Jeanine struijk pors
12 november 2021

Sushi was lekker. De warme sushi wordt gemaakt wanneer je aankomt. Super service! De crunchyrol viel deze keer alleen uit elkaar.

Shelley
10 november 2021

Helemaal super. Eerste keer besteld. Prijs, kwaliteit, smaak en bezorging Helemaal top

Frank Naerebout
9 november 2021

Complimenten voor de kwaliteit, zeer smakelijk en prima bezorging. Wij gaan zeker vaker bestellen.

Antoinette van Dam
9 november 2021

Heerlijk. Leuke attentie ivm verjaardag

Eveline de Wit
8 november 2021

Service was goed, en accuraat. Kwaliteit van de sushi, mag wat hoger op smaak. Graag een California rol zonder "krabsalade" maar met gewoon de surimi. en graag een spicy tuna roll toevoegen aan het assortiment.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Addie Laane
8 november 2021

Besteld om 18.00 Levering zou plaatsvinden 19.05 Geleverd 19.45 Heb zelf ff contact opgenomen of ze ons niet vergeten waren …. Kwaliteit eten was heel goed 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
8 november 2021

Sushi is vers een lekker . Bestelling wast 15 minuut te laat maar ik heb gekregen extra's , vind ik super professioneel. Zeker kom ik terug .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerda
7 november 2021

Super, zoooo lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wesley
7 november 2021

Kreeg bevestigd via mail dat bestelling 19u zou komen uit eindelijk pas om 19.30 bezorgd , is wel een aandachtspunt, eten was veder prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tolenaars
7 november 2021

Bezorging, gewoon stipt op tijd! En de sushi, jaa heerlijk! Ik haal normaal in Rsd maar jullie hebben er een nieuwe vaste klant bij hoor haha!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gaby Yap
7 november 2021

Heerlijke verse sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Albert Cuelenaere
7 november 2021

Precies op tijd geleverd zoals was aangegeven. Was erg lekker. 👍

C Buuron
7 november 2021

Hoewel we erg veel trek hadden in sushi en mijn vriendin mij laatst Sushi Eight had aanbevolen vonden wij de kwaliteit een beetje teleurstellend De sushi was erg droog en viel uit elkaar Onze eerste kennismaking was qua sushi niet echt smakelijk De service was prima

Arco Akkermans
6 november 2021

Heel lekker!

Nisha
6 november 2021

Overheerlijke verse sushi! Vriendelijk personeel. Een aanrader.

Doreen van Roon
6 november 2021

goede kwaliteit. lekker gegeten

John Kleinendorst
5 november 2021

Echt top

Alicia
3 november 2021

De bestelling was ruim op tijd al klaar en de suhsi smaakte erg goed

Erwin
2 november 2021
Kim Habets
2 november 2021

Het was weer heerlijk! En exact op de afgesproken tijd geleverd.

Patty
2 november 2021

Heel erg lekker!

Carline
1 november 2021

Het was weer heerlijk!!

Fam. de Kock
1 november 2021

Bestelling was keurig op tijd klaar voor afhaal! Voor deze prijs verwachten wij wel een betere kwaliteit. Aantal sushi viel uit elkaar en wij hadden het idee dat de sushi 18 niet vers was bereid, maar eerder was klaargemaakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corina Suurland
1 november 2021

Het was de 1ste x, en het was heerlijk. Lekker vers en goed van smaak. Zeker voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Loomans
31 oktober 2021

3 kwartier na de afgesproken tijd van bezorging werd het eten pas gebracht ivm het te laat brengen kregen we gratis garnalen. toen ontdekte we helaas ook dat er iets miste in onze bestelling. echter hadden ze dit beter niet na kunnen bezorgen omdat we na het eerste stukje erachter kwamen dat dit niet gaar was en hebben we 4 uur lang op het toilet gezeten. heel erg balen want hadden super goede berichten gehoord over ze.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joy
31 oktober 2021
Jan vd scheer
31 oktober 2021
Ingrid Foppele
31 oktober 2021

Was echt heerlijk! Een aanrader

Connie
31 oktober 2021

Heerlijk gegeten. Een smaakexplosie in je mond. Een aanwinst voor Steenbergen.

Denise
30 oktober 2021

Heerlijk gegeten, eten was vers en nog warm bij thuiskomst. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Uljee
30 oktober 2021

Alles was goed alleen 1 bakje soja saus was het te weinig!

Ecm Lambrechts
30 oktober 2021
WvdW
30 oktober 2021

Mooie, goed gevulde, sushi ontvangen. Erg smaakvol!

Miranda
29 oktober 2021
Esther
28 oktober 2021

Heel erg lekker, bedankt!

Robin akkermans
28 oktober 2021

Eten was lekker... Helaas wel een half uur te laat..waar ze wel netjes excuses voor aangeboden en een portie loempia's erbij gedaan. Dat was een mooi gebaar.

Claudia Meeus
28 oktober 2021

Voor de eerste keer afgehaald en zeker niet voor de laaste keer was super lekker

Monique Verhoeven
24 oktober 2021

Als echte sushi fanaat heb ik al meerdere sushi restaurants bezocht. Maar deze is toch echt favoriet! Wij gaan zeker vaker bestellen! Alleen jammer dat er niet bezorgd wordt in Dinteloord. Vandaar 1 sterretje minder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Dijk
24 oktober 2021

Super…..!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elbert
24 oktober 2021

Was gewoon weer heerlijk. En keurig op tijd klaar om afgehaald te worden. Vriendelijk personeel. Aanwinst voor onze regio!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kouwen
24 oktober 2021

Voor de 2 keer besteld nadat de eerste keer goed was,is de tweede keer aanzienlijk slechter 2 uur gewacht na de bestelling!😱😱Het eten was niets bijzonders snel gemaakt en afgeraffeld zeer teleurstellend kreeg wel Een mail dat het eten onderweg was ongeveer een half na bezorging en 2,5 uur na de bestelling 😂😂

Wilco
23 oktober 2021

Voor het eerst sushi gegeten en wat was het heerlijk

Chelsea ligtendag
23 oktober 2021

Verse sushi

Ton
23 oktober 2021

Netjes verzorgt en goede kwaliteit en smaak

Carline
23 oktober 2021

Heerlijk!!!

Michelle
23 oktober 2021
Jan Willem
23 oktober 2021
Kay
22 oktober 2021

Eten stond meteen klaar bij binnenkomst en was lekker! Mijn eerste keer sushi en ook die van mijn gezelschap. Top!

Melissa
22 oktober 2021
Jess
21 oktober 2021

Heerlijke sushi en rekening gehouden met de wens voor gewone mayo ivm pittige ik zou echt als tip de hete saus weglaten de sushi is overheerlijk en met die saus proef je het niet meer. Genoten!

Dominika
21 oktober 2021

I recommend sushi. Very tasty.

Anoniem
21 oktober 2021
John
21 oktober 2021

Sushi was heerlijk en vers bereid. Wij komen zeker vaker als de kwaliteit zo blijft.

Colinda plasmans
21 oktober 2021

Was super lekker

Van Beek
20 oktober 2021
Es made
20 oktober 2021

Lekkere sushi combinatie sushi carpaccio was appart. Iets vergeten bij bezorging maar na 1 telefoontje kwammen ze met de dubbele hoeveelheid aan de deur. Super opgelost en mooie service

Paul Visser
20 oktober 2021

Makkelijk bestellen, netjes opgebeld of er evteerder geleverd kon worden. Prima kwaliteit sushis, wij hebben er van gesmuld

Yvette
17 oktober 2021

.

Aimée
17 oktober 2021
Corne
17 oktober 2021

Super service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Izabela
17 oktober 2021

Zooooo lekker!!!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simo
17 oktober 2021

Zeer lekker en veel voor een goeie prijs

petra
17 oktober 2021

goed adresje voor heerlijke sushi en zoals altijd stond alles weer mooi op tijd klaar

K Habets
17 oktober 2021

Voor het eerst besteld en wat was de sushi lekker, netjes verpakt en ruim voor de bezorg tijd geleverd. Hier zullen wij zeker vaker gaan bestellen!

Amanda
17 oktober 2021

Super lekker

Adrien
16 oktober 2021

It’s really the best Sushi I ever tried

Dominik
16 oktober 2021

Alles was super vers !

Jose
16 oktober 2021

Heel lekker vers de surf en turf. Zeker voor herhaling vatbaar.

Kyra gorissen
16 oktober 2021

Heerlijke sushi goede service snelle bezorging heel gemakkelijk en heeel lekker echt voor herhaling vatbaar

Wesley
16 oktober 2021
Valerie
15 oktober 2021

Vers en lekker

Debbie
15 oktober 2021

Half uur later dan de bestelde tijd helaas. Wel prima gegeten.

John
15 oktober 2021

De Crispy Chicken Roll was een kleverige bende. Geen sushi te noemen

Inez
15 oktober 2021

Voor de 2de keer besteld en het was heerlijk! Hele goede verse sushi! Zeer tevreden!

Niki Coumans
15 oktober 2021

Ontzettend lekker gegeten. Super vers, perfect verpakt en bezorging op tijd en zeer netjes. Absoluut voor herhaling vatbaar!

jos van Keulen
15 oktober 2021
Natasha
15 oktober 2021

Beste Sushi in the Town ! Vriendelijke personeel 😊

Rick
15 oktober 2021

Top service!

Patrik
15 oktober 2021

Zeken een aanrader!!

michelle
14 oktober 2021

Kip ietwat droog Sushirijst ietwat oud

onbekend
13 oktober 2021

heerlijk vers. zeker voor herhaling vatbaar

Deb
12 oktober 2021
Patricia Uitdewilligen
11 oktober 2021
Kleinendorst
11 oktober 2021

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.S
11 oktober 2021

Het was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Debbie
11 oktober 2021

Heerlijke, verse sushi. Echt een aanrader. We gaan zeker snel weer bestellen. Bedankt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marieke Visser
10 oktober 2021
Gerda van’t Hoff
10 oktober 2021

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John S
10 oktober 2021
Fem
10 oktober 2021

Helaas een half uur te laat bezorg. Sushi was erg vers en lekker! Echt een aanrader

Abel kraak
10 oktober 2021

Lekkere sushi voor een goede prijs

Marianne Jochems
10 oktober 2021

Bestelling stond op tijd klaar. Alles was netjes verpakt en smaakte heerlijk. Zeker voor herhaling.

Leon Quintus
9 oktober 2021

Voorheen vaker bij andere vestigingen besteld dus bekend met de kwaliteit, echter zat er deze keer op bijna sushi een pittige chilimayo. Ook op sushi waar dit naar mijn ervaring niet op hoort. Op deze manier smaken alle sushi hetzelfde. Als dit de standaard is, prima maar dan zal ik minder vaak bestellen. Mijns inziens verbetert dit niet de kwaliteit.

sam
9 oktober 2021

Fantastische smaak. Super vers en kwalitatief zeer goed! Een echte aanrader. We hoeven nu niet meer naar een stad voor goede sushi.

Kim
9 oktober 2021

Helaas was de ribeye niet goed geflambeerd en miste we de saus bij de gyoza 🥟

Koenraadt
9 oktober 2021

Super verse en heerlijke sushi. We hadden de surf en turf schotel. En hebben er echt van genoten. Zeker voor herhaling vatbaar

Max
9 oktober 2021

Heerlijke Sushi !!! Zeker een aanrader !

Esther
8 oktober 2021

Heerlijke sushi! Klein half uurtje te laat maar dat mag de pret niet drukken. Super lekker gegeten.

Joy
8 oktober 2021

Voor de eerste keer besteld, maar ZEKER niet de laatste!!! Heerlijk!

Jansen
6 oktober 2021

Lekkere sushi, jammer dat ze helemaal uit elkaar vallen..

D.vR
5 oktober 2021

Wat een aanwinst in Steenbergen! Voor de tweede keer besteld. Eerste keer afgehaald en de tweede keer laten bezorgen. Beide keren keurig optijd! Sushi is heerlijk vers en ook de warme gerechten zijn vers en komen warm aan! TOP!

W. De Jong
4 oktober 2021

Simone
4 oktober 2021

Heerlijke sushi, ruime keuze en goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker vaker bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mieke
4 oktober 2021
Fleur
4 oktober 2021

Heerlijke verse sushi, veel keuze. Stukjes mogen soms iets groter maar verder aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
3 oktober 2021
Opdorp
3 oktober 2021

Best sushi in town

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jörgen
3 oktober 2021

Kwaliteit van de sushi is ok. Rijst mag meer plakken, Sushi viel soms uit elkaar. De bezorging liet erg lang op zich wachten (1,5 uur). Wellicht nog wat kinderziektes i.v.m. opstarten nieuwe locatie.

Jj
3 oktober 2021

Heerlijk! ❤️

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maria Poorters
3 oktober 2021

Super lekker, snelle service

M. Schouteren
3 oktober 2021
Bella
3 oktober 2021

heerlijk sushi, vriendelijk medewerkers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gaby Yap
3 oktober 2021

Heerlijke sushi 🍣

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

laura
3 oktober 2021

snelle bezorging en super lekkere sushi? :)

Debbie Hanssens
3 oktober 2021

De bestelling was een half uur te laat, helaas waren de loempia’s koud. Maar de sushi was echt heerlijk! We gaan hier zeker weer bestellen, maar halen het dan wel zelf op.

Anoniem
3 oktober 2021

Op het eten was niets aan te merken. De bezorging liet echter te wensen over. Half 7 zou het eten bezorgd worden. Na drie kwartier was er nog niet bezorgd en de telefoon werd ook niet opgenomen. Ben uiteindelijk zelf om half 8 het eten maar op gaan halen. De vele tassen die nog op de toonbank lieten blijken dat de bezorgers het aantal bestellingen niet bij konden houden.

Pierre Rikkers
3 oktober 2021

Erg lekker

Ruud Torcque
3 oktober 2021

Helaas een half uurtje te laat bezorgd maar het eten was super

Miranda
3 oktober 2021

Echt super lekkere sushi’s. We komen zeker terug.

Tamara van Opdorp
3 oktober 2021

Het was super lekker.

Christa de Wit
3 oktober 2021

Het eten was besteld voor 18.45 uur maar kwam een uur later. De warme gerechten waren koud

Kim
3 oktober 2021

Kleffe rijst koude sushi. Het is maar net wat je gewent bent. Maar voor ons geen tweede keer meer. Warme hapjes waren wel goed, lekker warm. Personeel onder elkaar is een zooitje, slechte communicatie, rommelig. Kunnen slecht met stress om gaan.

Els
2 oktober 2021

Ik had in de ochtend al besteld om 18.00uur te laten bezorgen helaas 45min later het eten bezorgd met 2 kleinkinderen viel het niet mee om te wachten op het eten maar de sushi was verrukkelijk

Yvette Cooijman
2 oktober 2021

Heerlijke sushi!!!!

Wendy Zwijgers Ridderhof
2 oktober 2021

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar

Ilja
2 oktober 2021

Heerlijke sushi! De warme gerechten waren ook echt nog knapperig en heet. Precies optijd ook. Helaas wel slecht (niet) bereikbaar. Ik had een box te weinig besteld en wilde deze nog toevoegen achteraf. Maar via telefoon of mail geen reactie, ook op de mededeling in het vakje is niet gereageerd helaas. Maar we zullen zeker de maandboxen in de gaten gaan houden.

Danielle Gerrits
2 oktober 2021

Heel erg lekker, dit gaan we zeker vaker doen. We hebben genoten van al dat lekkers.

De jong
2 oktober 2021

Heerlijke sushi. Netjes verzorgd en heerlijk vers.

Iris
2 oktober 2021

Zeer goede kwaliteit en smaakvol, warm en koud netjes gescheiden, vriendelijk personeel en dat voor een zeer goede prijs. Enige minpuntje is de wachttijd maarja voor kwaliteit moet je vaak wachten.

Evelyne
1 oktober 2021

Heel lekker , alleen in de garnalen rol zaten harde staarten en schil , dat was wel echt jammer

Sofie
1 oktober 2021

Was super lekker en echt van genoten! Bezorging was 5 minuten te vroeg maar het was heerlijk! Wij houden er van en ik zou zeker vaker bestellen! Ik zou niet rond etenstijd bestellen want dan is het erg druk en het duur lang maar als je het iets voor of iets na het eten doet is het gewoon optijd! Maar heerlijk

petra
1 oktober 2021

voor de eerste keer besteld hier en alles stond netjes op het juiste tijdstip klaar en netjes verpakt en het smaakte heerlijk,zeer zeker voor herhaling vatbaar.complimenten ga zo door.

Exvince
30 september 2021

Kei lekker!!!!

Kim
30 september 2021

Kwartiertje later dan de bestelde tijd, dat was jammer! Maar het eten maakte alles weer goed! Heerlijk!

Anique
30 september 2021

Het was echt heerlijk! Súper vers echt een aanrader!

michelle
30 september 2021

heerlijke verse sushi alleen jammer dat de bezorging bijna anderhalf uur moet duren. als ze de kwaliteit zo kunnen vast houden en de tijd voor het bezorgen kunnen verkorten gaan we nog vaak eten bestellen bij sushi eight.

Agnes Vingerling
29 september 2021

Echt verschrikkelijk lekker

Anne De vos
29 september 2021
John
29 september 2021

Was wel 15 minuten te laat bezorgd, maar was ook een complexe bestelling , was wel super lekker

Chantal
29 september 2021

Super lekker gegeten! Goede kwaliteit sushi. Moesten wel 1,5 uur wachten, maar gezien ze net open zijn kan dit vallen onder een opstartprobleempje. Het was het wachten waard 😋

Carlo van den Broek
29 september 2021

Super lekker

Michelle Bogert
29 september 2021

Super lekker! Eindelijk een keer een sushi tent met veel keuze voor mensen die niet van vis houden.

Eleni
27 september 2021

super vers! lekker gegeten!

Piu
27 september 2021

Sushi zag er lekker uit een smaakte ook goed. In de box zat ook carpaccio sushi bij. Dit mocht van mij een andere zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nikita
27 september 2021

Super lekkere sushi! Echt een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inez
27 september 2021
Senna
26 september 2021
Nathalie
26 september 2021

Nog lang wachten na afhaaltijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rvk
26 september 2021
De Bruijn
26 september 2021

Heerlijke sushi en goede prijs. Vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N nelen
26 september 2021

Heerlijke sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tess
26 september 2021
Verweij
26 september 2021

Echt super lekkere Sushi 👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique Melisse
26 september 2021

Erg lekkere sushi! Daar gaat zeker vaker besteld worden. En hoe handig is het dat het letterlijk alleen de straat oversteken is om af te halen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J Raaijmakers
26 september 2021

Goed eten Bezorging helaas 30 min te laat, en onvriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
26 september 2021

Heerlijke sushi! En netjes op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathalie
26 september 2021

Lekker vers, maar vooral erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark
26 september 2021

Heerlijke sushi!! Personeel erg vriendelijk echt een aanwinst sushi eight!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.